Wednesday, August 20, 2008

Tjänsteresa

I måndags när jag kom till jobbet fick jag höra "packa väskorna, du ska till Irland" på grund av olika omständigheter kunde inte den som skulle åka komma iväg så då fick jag hoppa in i stället. Det blir nog bra men jag är lite nervös.

Och sen när jag började kolla mitt schema inför de närmaste helgerna insåg jag att jag och P kommer knappt se röken av varandra på fyra helger... det är ju trist men å andra sidan har vi ju precis haft semester och umgåtts dygnet runt.

3 comments:

idasol said...

Vad ska du göra alla helger?

sarpo said...

Denna helg är Irland, nästa helg är Åre, helgen efter det är båten med dig, helgen efter det var det nåt annat och helgen efter det är det masai och helgen efter det är det London och sen blir det en SPA-helg. Men det får bli den 11 för jag måste få vara hemma nån gång också och bara ta det lugnt.

Anonymous said...

Hej tjejen! long time...
Hoppas allt är bra!

Kan du skicka din adress till mig (på FB eller sms) och vad heter P i efternamn?
Om du pratar med Tess, kan du be henne om samma sak?

Vore så kul att ses snart!
KRAM