Sunday, April 05, 2009

social helg

Jag har varit så social den här helgen, det känns himla bra.
Idag gick ju mitt alkohol"förbud" ut men jag har smygbörjat, ska erkännas. Jag drack vin i fredags, det var så jäkla gott! Till maten som också var helt sjukt god. Efter en flaska tyckte jag och P att vi gott kunde öppna en till så det gjorde vi. Det fick jag surt erfara dagen efter. Oh my god, vilken huvudvärk. Jag mådde lite lätt illa också men huvudvärken var från helvetet. Jag och mor skulle ha tränat Body Pump men icke.
Men det var ju så galet fint väder så det kunde jag ju inte slösa bort med att ligga bakfull i sängen så jag beslutade mig för att gå till mor och lämna lite saker. Jag bunkrade med äpple och vatten och solglasögon och det gick bra. Där drack jag te och sen gick jag hem till A+H som bor där. Det var supertrevligt. Vi åt paj och solade på deras balkong och det kändes som juni ungefär. Sen gick jag hem och drack mer vin.
Idag har jag träffat svägerska med barn och promenerat runt Djurgårdsbrunns kanalen. Jag tror vi kom fram till någon gång att den är 7 km. Sen avslutade vi med lunch på Kulturhuset. Efter det åkte jag till L och fikade med tjejerna. Mycket trevligt, som alltid när vi ses!

Så helgen har varit social. Jag fick inte så mkt gjort här hemma som hade behövts ta tag i, typ dammsugning, diskning, städning och så vidare. Men jag har bokat tvättid till veckan i alla fall, alltid något...

Imorgon smäller det! Allsvenskan, här kommer vi!

No comments: