Monday, July 13, 2009

Trött på det här

Nu sitter jag på jobbet igen. Nu börjar jag verkligen längta, längta, längta till semestern! Det är två arbetsveckor kvar varav den här kommer att vara tyngst tror jag för nästa vecka är syster här med familj så då kommer vi säkert göra saker efter jobbet och så kommer jag och P antagligen bo ute på landet så då kommer man känna sig lite mer ledig (hoppas jag!).

I helgen ska vi till Kolmården! Det ska bli så himla roligt! Jag har inte varit där på hundra år så det kommer ju verkligen bli spännande. Jag vann det på jobbets 1 års kalas, ett dagsinträde för två vuxna och två barn inklusive safari med egen bil. Så det ska vi slå till på. Det känns helt otroligt bra jobbat av oss att ha bokat stugor och allting med framförhållning. Det är inte vår starkaste sida.

I helgen som var befann jag mig i Väddö-trakten för bröllop. Himla trevligt! Min vän J gifte sig. Hon var så fin, så fin! Och jag var toast-madame. Det gick bra tycker jag själv men jag hoppas att brudparet var nöjda såklart.

1 comment:

Jenny said...

Vi var mer än nöjda kan berättas. Hur kunde vi vara något annat - du var ju fantastisk och tänkte verkligen på allt!