Sunday, April 20, 2008

Min katt har gömt sig

Han har en ovana att hoppa in i min garderob och lägga sig och gosa med mina byxor. Ibland när man letar efter honom i lägenheten hittar man inte honom någonstans, då kan man kolla in i garderoben och så kan man se en sömnig katt sticka upp huvet.

Sjukt seg helg för min del. I fredags firade jag och min kollega A att vi klarade våra körkort på första uppkörningen. Det var trevligt. Igår låg jag bara och slappade framför TV'n hela dagen. Jag drack vin, öl och en drink på fredag och kände mig rätt risig i magen. Jag tror L har en poäng i att bara dricka vin och "ren" sprit. Alltså ska jag numer försöka mig på det också tror jag. Endast vitt vin och martini sprite från och med nu. Typ. Eller så kanske jag ska ta mig en vit månad? Ja, varför inte. Det är svårt att dricka vitt vin när man ska på fotboll, lixom.
Idag ska jag försöka att inte dajma ur helt och tänkte nog ta mig en promenad till Hornstull och se vad man kan hitta på i staden.

Ah well, det här var ju helt ointressant.

2 comments:

Anonymous said...

det förstår du väl att du måste höra av dig till mig om du ska till hornstull...

Anonymous said...

Grattis till körkortet!
Kram