Saturday, April 05, 2008

Sjukstuga

Usch, här hemma har vi verkligen sjukstuga. Vi hostar och snörvlar och nyser så det står härliga till. Halstabletter, te och snytpapper går åt i drivor. Det är inte roligt att vara sjuk.
Och idag är det hemmapremiär. Bara en sån sak, hur kul blir det med en sjukdom på halsen? Kanske inte blir så mkt öl och ciggaretter för min del idag men det kan man ju leva utan. Det är mer gnistan, humöret på topp och allt det där som kanske är svårt att känna när man helst av allt vill skära av sin hals så att man får vila lite. Men men, det ska nog gå bra.

Det är tydligen 1300 MFF-biljetter sålda. Det har ju typ aldrig hänt förut, att en klack från en annan stad haft så många biljetter på Stadion. Eller det har det säkert men jag kan typ inte påminna mig själv om det. Det är ju galet. Och känns inte alls bra måste jag säga. Fast lite kul också förstås om det blir bra drag.
Men jag hoppas att det blir vi som får jubla, inte de!

1 comment:

Anonymous said...

nu har vi också sjukstuga kan jag berätta...