Thursday, May 01, 2008

Glad första maj!

Eller hur man nu säger... Idag har jag och J varit ute och promenerat. Vi gick ganska långt faktiskt. Det var väldigt skönt tycker jag och mkt trevligt.

Jag försökte komma på en morot och en piska för att sluta röka. Jag tänkte att om jag slutar nu och så har jag en deadline till 1 sep och om jag fortfarande är rökfri då så får jag göra ngt jag verkligen vill eller bjussa mig själv på ngt väldigt speciellt. Men om jag inte är rökfri då så måste jag göra ngt jag verkligen, verkligen inte vill. Problemet är bara att jag inte vet vad dess saker ska vara. Nån som har förslag??
Jag och M bestämde igår att vi skulle köra från 1 juni men det verkar ju lite fånigt. Varför inte bara sätta igång på en gång? Vilket hästjobb som ligger framför en med kommande derby och rock-kryssning och allt... Burr. Vi får väl se hur det här ska gå.

Om det nu blir ngt derby ö h t. Hörde ngt rykte om att polisen inte i dagsläget godkänner DIF's (icke-befintliga) säkerhetsarrangemang. Men vi får väl se hur det blir. Vilken jäkla grej det var/blev efter derbyt. Vilken konstig sits vi har hamnat i.

No comments: