Monday, May 26, 2008

Stressen är mer än jag kan hantera

Just nu är det sjukt jobbigt på jobbet, jag hinner inte med nånting. Jag har en massa möten och en massa annat att göra. Plus att vi ska ha ett miljö-event på onsdag efter jobbet som kräver en massa förberedelser och en massa tankekraft...

I helgen var jag på bröllop, det var jättetrevligt! Vi kände inga andra än brudparet (och knappt det) så det var lite spännande att se hur det skulle gå. Jag hade sagt till min väninna att hon inte fick sätta oss så långt ifrån varandra men hon gjorde precis tvärtom, vi satt så långt ifrån varandra man kunde komma på helt separata bord i varsin ände av lokalen. Så det var ju lite intressant. Men det gick jättebra och det var himla trevligt! Mycket mat var det och det var gott vin och sådär. Sen var det dans och lite drinkar i baren och jag rökte ett halvt paket.
JAG VET! Jag ska sluta men nu är det faktiskt en hel vecka kvar till 1 juni och det kommer bli ett litet helvete. Men, jag ska göra mitt bästa. Problemet är ju att man tappar lite omdöme med ett par glas innanför västen så det kan bli svårare än man tror.

Snart börjar fotbolls-EM. Det är ju sjukt.

1 comment:

Anonymous said...

Hej, nu har jag hittat tillbaka till din blogg! :-) Ska bli kul att få se lite vad som har hänt! Vad kul att du har bytt ut din adress till min nya, undrar hur du kom på att det var samma person... ;-)