Friday, September 26, 2008

Två dagar utraderade

Jaha, igår morse när jag vaknade kände jag att det här går inte. Jag kom helt enkelt inte upp. Jag orkade inte och kände i varje partikel i kroppen att jag kan inte. Ont i huvudet, trött som ett as och hängig i största allmänhet. Som det har varit ett tag nu men då var måttet rågat. Så jag sms:ade min kollega och sa att jag kommer inte idag och somnade om. Jag har typ sovit konstant sen dess. Jag gick och la mig vid elva i onsdags, sov hela natten, vaknade och kände sådär, somnade om och sov till ett, gick till soffan, somnade om, vaknade vid tre, gick upp, på kvällen somnade jag vid halv elva, sov till kl sju när sambon gick upp, somnade om och sov till tio. Nu har jag varit vaken i två timmar i sträck, det är nästan rekord!

Vi åker till London ikväll, känner mig lagom upplagd. Det ska bli jättekul och trevligt men jag är fortfarande helt slut.

1 comment:

Anonymous said...

Bra Sara - att du verkligen har vilat. Det känns som att det var välbehövligt.