Tuesday, November 18, 2008

Trött i örat

Jag hör ingenting på mitt vänstra öra. Jag vet inte vad det kan bero på. Jag har huvudvärk och är trött som tusan och igår var jag ljuskänslig och matt och lite yr. Eftersom jag aldrig har haft migrän så vet jag inte om man får kalla det för det men det var onekligen tendenser åt det hållet i alla fall. Så det var trist.
Idag sitter jag här på kontoret och hör inte ett dyft på ena örat och är lite vinglig. Sånt där sätter sig ju gärna på balansen.

Dessutom har jag ont i magen. Bara en sån sak.

I fredags var det ett miljöseminarium som vi i miljögruppen var på. Det var jättebra faktiskt, man blir ju alltid så galet inspirerad av allt sånt där. Men döm om min förvåning närIvan Dasa (från "vem kan slå filip och fredrik") plötsligt dök upp som föreläsare. Haha, det blev lite svårt att koncentrera sig.

4 comments:

Anonymous said...

Har det gått över?

Anonymous said...

det låter inte alls bra. går det inte över får du gå till doktorn.

sarpo said...

Ja, nu är det bättre. Jag kunde inte sova i tisdags kväll för att det dunkade så förbannat i örat så jag gick upp vid fyra-tiden och sköljde örat, då blev det mycket bättre.

Anonymous said...

Aah, den gamla klassikern vaxproppen!