Tuesday, June 16, 2009

Brist på inspiration...

Idag har jag haft "kurs" i ett program som vi använder (fast jag knappt kan det själv). Och nu har just fakturerat och får inte siffrorna att gå ihop men nu skiter jag i det för jag orkar inte. Nu får det vara bra.
Så nu har jag gjort mitt för idag. Nu surfar jag lite istället.... Och hamnade här och hittade en massa listor. Bland annat den här:

1. VAD HETER DU?
Sarpo
2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Beige
3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Jäkla radioskval. Fast just nu är det Robbie Williams så det är OK
4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Tittade på sista avsnittet av Cityakuten
5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Lättyoghurt citronsmak med special K och musli + banan (men det börjar bli dags för mellis!)
6. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Hakan och ögonen
7. HUR MÅR DU IDAG?
Jovars, helt OK. Det går upp och ner
8. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Gin och tonic på altanen på Värmdö, mums!
9. FAVORITSPORT?
Jag är ju en sporttjej så jag gillar det mesta i sportväg men fotboll (och hockey) är ju favoriter
10. HÅRFÄRG?
Trist
11. ÖGONFÄRG?
Gröna
12. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Soluppgång eller solnedgång, beroende på tillfälle... =)
13. LYSSNAR PÅ JUST NU?
Min kollega som försöker lista ut hur systemet vi hade kurs i funkar
14. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Både och gärna!
15. HUR BOR DU?
I en trea
16: VAD LÄSER DU?
Just nu läser jag en Läckberg-bok, en annan som jag inte minns titeln på och "flickan under gatan"
17. FAVORITSPEL?
oj, jag spelar aldrig spel? Kubb på midsommaraftonskväll
18. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
haha, nej
19. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
det tror jag inte
20. ÄR DU ROMANTISK?
Jo, tyvärr. Min sambo är inte särskilt romantisk (tyvärr det också)
21. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
För tillfället är jag faktiskt helt otroligt lycklig!
22. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Jobba tyvärr, hade gärna haft lite semester
23. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
16.02 och jag slutar om 28 minuter!!

2 comments:

idasol said...

Hej hej! Kan inte du lägga upp bild på vad du ska ha på dig på midsommar? Jag söker lite tips. :-)

sarpo said...

Ida, det kan jag visst göra. Måste ändå sätta mig framför datorn ikväll och föra över pengar så då kan jag passa på att föra över bilder också, hihi...
Jag väljer mellan två stycken!