Wednesday, June 03, 2009

Sarpo goes modeblogg...



Jag behöver lite hjälp. Dock är jag lite trött på "dagens outfit"-bilder så ni får inte se mig in person tyvärr, haha. Jag behöver hjälp med att välja klänning till systersonens student den 10 juni. Ska jag ta den vit/beige randiga till vänster eller den blå/vit randiga till höger? Den till vänster är lite mindre urringad men den till höger känns lite mer festlig.

Jag kommer i alla fall ha mina nya vita skor som ser ut såhär:

VISST E DE FINA??? =)

4 comments:

Jenny said...

Jag röstar på den randiga!

idasol said...

Men hej,skulle du inte ha den rutiga????

Annars tycker jag den till vänster. Om den är för urringad kanske du kan ha ett linne under?

Gillar detta initiativ, kommer kanske härma dig... :-)

idasol said...

Jaha, nu såg jag att den till vänster var lite MINDRE urringad. Då tycker jag den ännu mer! :-)

Tyckte faktiskt att den var lite mer "festlig", och gillar ljusa kläder på studenten. Men den andra var också fin, så det blir bra vilken som. :-)

sarpo said...

Jag lutar åt den till vänster eftersom jag har en sjukt ful vit rand över brösten som syns väldigt väl i den till höger och jag hinner inte sola för att eliminera solranden, haha.
Plus som Ida säger lite ljusare kläder kanske passar bättre på studenten. Men jag kanske byter skor då. Vi får se.
Tack för hjälpen! =)