Friday, January 08, 2010

Jaha, gott nytt år på er och välkomna till 2010!

Jag är rätt nöjd med årets start. Var ledig till den 7 januari, så det var ju onekligen skönt som tusan. Kändes som att det var mycket längre än så faktiskt men det är väl positivt antar jag, det borde vara ett tecken på att man har haft en bra ledighet.
Jag har bland annat:
- varit på landet och slappat
- firat nyår på landet med nästan hela sambo-familjen vilket var himla trevligt!
- haft sovmorgon
- gått på hockey, den årliga storsatsningen (fantastiskt!)
- varit ute på krogen (efter hockeyn) och höll ut till 22.30 och hade KUL!
- sovit på hotell
- ätit hotellfrukost
- läst boken "shantaram" som jag kan rekommendera
- läst ut boken "att föda"som jag rekommenderar alla förstagångsföderskor
- rensat ut ur tredje rummet
- tvättat och sorterat babykläder
- tejpat och spacklat tredje rummet
- sovit och slappat
- varit på simhall med I, L och barnen

Det har, med andra ord, varit en lyckad ledighet. =)
Trist bara att det avslutades med magsjuka. =(

Här kommer en liten film
http://www.youtube.com/watch?v=edM-PcU-oMU&feature=channel

No comments: