Thursday, July 12, 2007

3:e gången gillt.

Ok, nu ger jag det här ett försök till. De senaste tre inläggen jag har skrivit har försvunnit i tomma intet. Hur det har gått till vet jag inte och jag har försökt säkerhetsspara men nej.

Hur som helst. Nu är vi i mitten av juli. Kan ni fatta. Jag gör det inte i vilket fall. Det har gått så himla fort att komma hit, lite för fort. Och det regnar mest hela tiden så det gör ju inte saken bättre. Men det är ok så länge man jobbar, det är när man är ledig som man vill ha sunshine. Jag har ju haft en semestervecka och förra veckan kompade jag och T två dagar och åkte ut till landet. Sen har jag två veckor till i augusti så jag känner mig riktigt nöjd med det. Det känns redan som att jag har haft sommar och så kommer det ännu mer senare!
Och igår skrev vi upp oss på tågresan till GAIS borta i augusti, det blir bra.

Igår var jag även på Gröna Lund och det var faktiskt riktigt trevligt. Jag hade bestämt mig för att inte åka ngt men efter två öl så började känna pirret i magen och kl 19 sänker de priset på åkbandet så då fanns det inget att diskutera. Jag åkte en hel massa saker. Och skrek. Jag skriker ju för allt, det är ju lixom ingen idé att hålla det inne. En gubbe och hans två söner skrattade hur mkt som helst åt mig i flygande mattan för att jag skrek. Hmmm... Men kul var det. Jag var alltså där med syster och familj, som kom ner i tisdags kväll så det fanns en anledning att gå dit.

2 comments:

Anonymous said...

ja, jag har undrat vad du har gjort eftersom du inte uppdaterat på länge, men nu vet jag...

jag har haft lite ångest över min semester som börjar på måndag. min första semester nånsin - ska den bara regna bort? men det hoppas jag inte.

sarpo said...

Visst är det sjukt att ha betald semester. Man gör absolut ingenting, eller så gör man en hel del, men man jobbar i vilket fall inte. Och pengarna bara rullar in. Det är ju fantastiskt. Varför har man aldrig fattat hur bra det är med ett riktigt jobb? =)