Monday, December 31, 2007

Konstig i magen

Jag är så sjukt konstig i magen. Jag har mått illa, svällt upp som en ballong, är hungrig typ hela tiden fast samtidigt proppmätt. Är det inte konstigt så säg? Det är väl julmaten som gjort sitt till antar jag, med gaser och allt fett.... Men ändå.
Jag har kräkts också. Och sovit. Men idag tog jag mig ur mitt sängläge och åkte in till staden för att lämna tillbaka lite julklappar som vi aldrig gav och byta P's jeans som han fick (för små) och lite sånt. Det gick väldigt bra. Inte en kotte ute. Och P fick istället två par jeans för det paret han lämnade tillbaka plus 200 kr över, bara en sån sak.

Ikväll ska vi till M och fira nyår. Jag hoppas verkligen att magen vill uppföra sig.

Ännu ett år har alltså gått, och ändå har fan ingenting hänt. Inte i mitt liv i alla fall.... Nej, det enda jag kan komma på är att jag har bytt jobb. Och det är iofs bättre betalt än innan och jag trivs bra men är det kul?
Har förstås rest en del i år... Kittelfjäll, Berlin, Göteborg, Italien, Cannes, SPA, Visby, Strömstad SPA, Fuerte. Och så har jag varit på tre bortaresor i år, det var ett tag sen! Örebro, GAIS och Gefle borta. Mycket bra!
Ah, well, det har varit ett helt OK år. Och om man jämför med de svarta åren 2005-2006 så har det ju varit himmelskt! Det mest spännande är förstås Milo och han är inte ens en förändring i mitt eget liv...suck!

Vi får hoppas att 2008 blir ännu bättre och mer spännande än 2007 helt enkelt.

1 comment:

Ny kula said...

Gott nytt år! Jag tror på -08 :)