Thursday, December 27, 2007

Nu är glada julen slut, slut, slut

Och inte ett ord har jag skrivit eller så... inte sen Fuerte. Orkar inte summera riktigt.

Julen var i alla fall riktigt bra, skönt att vara hemma. En sak som var bra med att åka bort och komma hem veckan innan jul var att man inte alls hade ngn julstress. Men det hade nog kanske inte gått om det hade varit min familjs år att fira jul, då hade jag blivit dubbelt så stressad på de knappa dagarna efter hemresan eftersom vi har många klappar när vi firar jul.

Vi var endast fyra personer hemma hos oss i år, kändes lite lagomt. Lugnt och skönt när man inte hade några barn men lite tomt också. Men det är ju galet bra att ha julen hemma. En annan bra sak vi gjorde i år var att ha julgranspåklädning så att vi slapp göra det själva, bara jag och P. Det hade ju känts galet fjuttigt och inte det minsta jul-mysigt.

Men nu är det tillbaka till vardagen igen här med jobb och dylikt. Sitter just nu och försöker att få SAS att byta namn på en kille som ska till Las Vegas. Dessvärre är det helt utanför ramarna men vi kan betala, vi vill gärna betala bara vi får platsen. De håller på att konferera nu och jag hoppas att vi kan lösa det här...

No comments: