Wednesday, January 23, 2008

Sjukt trött

Jag är så sjukt trött. Jet-leggad kanske? Hur som helst har jag haft det helt sjukt bra i det stora äpplet. Stan var verkligen så bra som jag trodde. Och shoppingen helt fantastisk. Ska man åka till NY ska man göra det i januari, vilka jäkla rea-priser! Jag tyckte att jag shoppade väldigt mkt när jag var på plats men sen när jag kom hem så kändes det som att jag inte hade handlat nånting. Men jag får väl åka tillbaka helt enkelt... =)
Här kommer ett litet smakprov av de typ 300 bilder jag tagit:
McDonald's i Chinatown
Vi tog en tur upp till vår agent som sitter på 75:e våningen i Empire state Building

Den sjukt patriotiska New York-subway. En amerikansk flagga på varje dörrpar.

Jag och officer Dwight Morales - NYPD
Empire State Building, sett från Rockefeller centers takterrass.

Gatuskylt

3 comments:

Anonymous said...

åh, vad kul att se!!

Anonymous said...

fy fan vad coolt! tänk att du har varit där! jag är sååå avundsjuk!

idasol said...

Jag är också grymt avundsjuk... Finns några ställen ajg verkligen vill åka till, och New York tillhör den nätta skaran. :-)