Tuesday, March 18, 2008

Trött som ett as

Men nu har jag semester!!!!!!!!! Hurra, hurra va det ska bli galet skönt. Ons-mån är jag ledig. Fy fan va jag verkligen behöver detta, att få vara ledig lite. Åka ut till landet, äta påskmat (kanske ett och annat påskägg?) och framförallt: sova!!! Och köra bil förstås! Det ska bli himla kul tycker jag men också lite läskigt. Jag ska hämta ut bilen på fredag på Vasagatan. Det är iofs lite ångest bara det men det ska nog gå bra. Jag har ju aldrig kört i stan men kl 9 en långfredag ska det väl inte vara så mkt trafik kan man hoppas och så kommer jag ha med mig mor som moraliskt stöd.

Men sen förstår ni! Sen ska jag och P sätta oss i bilen och ratta över först till Ps mor som bor på andra sidan staden och sedan till Ps far efter det som bor på helt andra sidan staden, ute på landet. Hur fan ska det gå??? Med en som inte har körkort och kan hjälpa till. Det kommer att vara mitt eldprov, helt klart. Och sen ska vi köra till en herrgård på lördag för att äta påskbuffe (eftersom P fyller år så "bjuder" jag på det) och sen på söndag ska vi till Runmarö för att hälsa på L + T. Så det blir mkt bilkörning i helgen! Hoppas jag klarar av det. På måndag när vi ska köra hem kommer det kännas som rena barnleken, haha.

Nej. Hörrni. Nu har jag jobbat över i nästan en och en halv timme. Nu är det dags att plocka ihop och gå på påskledighet.

GLAD PÅSK!!!

No comments: