Tuesday, October 07, 2008

Dimma

Det är dimma idag. Utomhus i alla fall. Man ser knappt husen på andra sidan järnvägen, det är ju sjukt. Lite trött idag, sov rätt dåligt i natt och katten skulle så klart klättra och gosa hur mycket som helst. Det var väl typiskt.
Och inte fick man nån tårta på sängen heller. Men å andra sidan kanske det är lika bra... Gillar inte tårta och fram för allt inte på morgonen. Men man kunde väl fått en kopp kaffe åtminstone! Nej då, sambon är ledig idag så varför ska han gå upp vid sex-halv sju för att hinna gratta mig. Det verkar väl fånigt.

4 comments:

Ny kula said...

Grattis!!

Anonymous said...

Men hjärtat..I tankarna fick du flera tårtor, kannor med kaffe, goda smörgåsar, exotisk juice och en gigantisk bukett med blommor av mig!

GRATTIS

Kram

sarpo said...

Prallan, jag vet! Det var det som höll mig uppe hela dagen! =)

Nej, det var faktiskt en riktig hederlig skitdag igår. Framförallt på jobbet. Jag hann inte ens/glömde bort att äta lunch. Det insåg jag kl 16.30...
Men men, man kan ju inte välja dag för sånt..

Jag fick faktiskt en bukett rosor av mina två kollegor, det var högst otippat och trevligt.

Anonymous said...

Men hej grattis i efterskott!!!
Kram kram jag e bra dålig jag!