Thursday, October 23, 2008

Sweet sixteen

Haha, igår fastnade jag i min dagbok från när jag var sexton år. Det var ju hysteriskt roligt (och lite sorgligt) att läsa! Det bästa citatet måste jag bara dela med mig av:

"I lördags hände något väldigt pinsamt. Tyvärr kan jag inte berätta vad som hände eftersom jag inte kommer ihåg. Fatta, jag var så full att jag har minnesluckor! Fan va pinsamt!"

Haha, helt sjukt! För de som var med på den tiden och kanske minns kan jag berätta att ja, det var kvällen som började under en bro i Skärholmen och slutade med att jag spydde i toan och T låg bredvid och skrek i badkaret.

För övrigt var det väldigt mycket förvirring inser jag. Jag fattade ingenting och visste ingenting. Och min pojkvän M gjorde inte saken mycket bättre. Mycket JAG HATAR HONOM och Jag älskar ju honom om vart annat, så där som det är när man är sexton år och full av hormoner och känslor.
Det stod också en del om min familj som jag inte kom ihåg att jag hade antecknat nånstans, det var ju intressant.

Ja, herregud vad det är kul att bli lite nostalgisk och minnas tillbaka även om det mest var svart men emellanåt var det lite rosaskimrande också.

No comments: