Thursday, October 20, 2005

andra dagen...

Ja herregud. Amadeus tär på mig och det betyder mkt ångest. Vill ju inte att de ska bli betalningsskyldiga på ngt vis de här snälla människorna bara för att jag gjort ngt misstag. Men jag kämpar tappert vidare och hoppas att det ska lösa sig på bästa sätt.

Jag har plastat in hotelladresser med ordlistor på baksidan till en grupp. De blir nog jätteglada tror jag, det verkar som en kul grupp.

Praktiken går sin gilla gång som ni kanske märker. Jag känner mig nöjd än så länge, jag får ju faktiskt uppgifter i alla fall så det är roligt.

Annars då? Inte mkt. Jag funderar och funderar på vad som ska vara på min kropp på söndag i klädväg. Det kan bli ngt riktigt snyggt men då kanske jag fryser väldigt eller så får det bli ngt lite varmare men då kanske det inte blir lika snyggt. Jag vet inte hur jag ska lösa detta... Men jag får väl prata med I och komma fram till ett beslut.
Det kommer nog lösa sig på ngt vis.

No comments: