Friday, October 28, 2005

Första idag!

...och klockan är redan tolv. Helt sjukt. Jag ska nog ta lunch nu tror jag. Är typ ashungrig, glömde bort att äta frukost imorse. Magen skriker!

Idag har varit en relativt buzy dag faktiskt, första timmen var långsam men de senaste tre har jag haft fullt upp med lite allt möjligt. Men det är väl så det är, ena stunden ingenting för att i nästa stund ha massor som man knappt hinner med.

Idag är det fredag och jag ska vara hemma och bara ta det lugnt. Eventuellt hade vi tänkt göra köttfärslimpa (som jag typ längtat efter i sex månader men inte fick för den var slut på sollefte golfklubb...) (jag spelade inte golf, det var min mor som sa att golfklubbar alltid har så god lunch) (vi var på väg till fjällen i bil och letade efter ett lunchställe som passade oss alla i smaken och det var inte lätt ska jag säga med tre generationer Wiik och en karl som mest muttrade och kände sig instängd. Vi provade framtidsstaden också men det kändes som ett skolbibliotek och dög inte och till slut efter ca fem mil stannade vi på Sollefte Golfklubb och jag måste säga att det inte alls var särskilt god mat, en helt ok hamburgare, och dessutom luktade det gammal lada) men jag tror att det kanske får bli kassler för att vi hade typ inget av det vi måste ha till en köttfärslimpa.
Nu snöade jag dessutom in på ngt helt annat.

I - man kan kommentera nu om man vill, jag har ändrat.

No comments: