Monday, October 31, 2005

Ojojoj

Vilken dag. Inte för att jag haft extremt mycket att göra men något måste jag ju ha gjort eftersom jag inte kunnat skriva förrän nu!
Snart ska jag gå hem till L och få massage. Hej, det ska verkligen bli så skönt och det är verkligen ngt man behöver när man sitter framför en dator hela dagen. Är helt stel i nacken. Sist vi hade massage gav hon mig tipset att stretcha nacken och att byta till en högre kudde och det hjälpte. Nu har jag varit så slö så jag har glömt att stretcha. Pucko jag!

Annars är allt bra. Helgen var ju en enda lång ölorgie kändes det som ett tag men det var ju väldigt trevligt alltihopa. DIF blev ju dubbla mästare och det är ju alltid värt att fira.

Idag åt jag lunch med T från klassen. Mycket trevligt att se ett bekant ansikte!

No comments: