Tuesday, May 23, 2006

Äntligen

är arbetet klart. Så jävla skönt att ha det ur världen, nu är det bara det muntliga kvar plus datakörkortet. Igår gjorde jag excel och windows, jag klarade mig galant! Underbart. Nu är det bara tre moduler kvar men nu är jag iaf godkänd så egentligen behöver jag inte ens tänka på det. Men jag tror jag ska göra de sista också när jag ändå har chansen. Och så måste jag öva lite på amadeus inför mitt jobb som jag skaffat. Känns helt overkligt att ha ett jobb faktiskt måste jag säga. Och arbetskamrater.

Jag är så jävla sugen på öl! Fatta va gott att fira det här jävla arbetet och att det är klart. Nu hör jag ngt om Söders Hjärta... kan bli bra, får csn och lön inatt kl tolv så tjoho va skönt!

1 comment:

Studiomannen said...

Så ska det låta!

Festa upp pengarna och var GLAD!