Wednesday, May 17, 2006

Stressen!

Inte nog med att jag har ett examensarbete att skriva, ett bröllop att tunna ut mig till, ett datakörkort att ta, jobbbyte och allting annat så har jag nu också fått en ROTFYLLNING på halsen. Helt underbart. Kostar nästan gratis... De senaste tre dagarna har jag levt på alvedon och inte orkat göra ngt alls. Så fort jag kommit hem har jag lagt mig i sovrummet med neddragna persienner och försökt sova. Jag har inte ätit normal kost sen igår lunch, jag har inte sovit en blund inatt, och inte särskilt mkt de tidigare nätterna heller för den delen.
Jag är slut som människa.

Och examensarbetet ska lämnas in på onsdag och vi har knappt börjat prata om den muntliga biten. Jag hinner verkligen inte med!

Men jag har iaf fått fyra jobberbjudanden, varav två som jag sökt själv och två som jag i princip blivit Headhuntad till. Det är ju alltid kul. Jag har dock bestämt mig för Stospec och det känns SKITBRA! Det enda som är trist är ju att nehe, ingen semester i sommar alls.

1 comment:

Anonymous said...

grattis till jobbet/jobben!

hoppas att det löser sig med allt det andra. krya på dig!