Wednesday, May 31, 2006

presentation

Imorgon smäller det, då är det muntlig presentation av vårat exarbete och det är så jäkla nervöst så man vet ju inte var man ska ta vägen. Usch. Men idag sa en av våra examinatorer att hon tycker vårt arbete är bäst och mest intressant idé. Det får hon såklart inte säga men vi blev väldigt glada över att höra det. Hoppas bara våran presentation går lika bra!
Den som vinner "bästa arbete" får pengar men de som vinner "bästa presentation" får bara en bok. Det är dessutom eleverna själva som röstar fram bästa presentation så vi kan ju vinna bägge två, hahaha.

Igår pratade jag med min syster, hon tyckte jag ska ha en liten tuta och tuta i när ngn ska hålla tal på bröllopet. Typ en hockeytuta, men där sa jag minsann stopp. Jag är lite nervös inför det också eftersom jag inte har övat ngt alls!

Gubben har för övrigt kommit hem igen, välbehållen, så jag får bo kvar i huset ytterligare en stund. Bra där, eftersom jag har räknat ut hela mitt år och hur det ska gå.

1 comment:

Anonymous said...

Tips: Istället för en tuta kan man ha en liten pingla/klocka al dyl, har samma effekt men låter trevligare :)