Monday, November 19, 2007

ont i huvudet

Och egentligen helt oinspirerad att skriva men vad gör man inte.
Nu är det bara skit på tv och jag har just ätit mat. Och katten sitter bredvid och piper. Jag vet inte riktigt vad det är han vill, det är ju lite svårt att förstå en katt.

Körde idag. Det gick åt skogen. Inte ett rätt kändes det som. Tänk om man får ett sånt här riktigt botten napp när man ska köra upp, fy fan va hemskt. Det skulle väl vara typiskt så att man får köpa nya lektioner i all oändlighet. Det är ju verkligen inte billigt att ta körkort, om nån nu trodde det. I såfall skulle man nog ha tagit en intensivkurs och kört hemma för att hålla nere kostnaderna. Men om inte livet ser ut så får man snällt betala. Men det kan det ju kanske vara värt ändå i slutändan, i alla fall om man verkligen kör bil när det är klart. Nu vet ju inte jag om det är så det kommer bli riktigt i mitt fall...

Nej, nu måste jag plugga lite körkortsteori.

No comments: