Monday, February 18, 2008

Helgen som var

Ja, i helgen hann jag med att dricka öl på Kellys (galet länge sen man var där!), mysa med P, ta två promenader, träffa nyaste bebisen i gänget, äta mkt god mat och ja, klappa katten och leka med nya leksaken (en boll i ett snöre). Jag hann också sova ordentligt (i min nya underbara säng) och ta ett varmt bad, läsa tidning, låna en bok (men inte börja på den), plocka undan kläder och skräp som legat framme i flera veckor, göra lite fint och piffa med ljus och sånt.

Aöllt det här känns ju jättebra! Synd bara att jag inte orkade skrubba badkaret, dammsuga, torka av alla ytor, damma böcker, rensa garderoben, osv, osv. Men man får väl vara glad för det lilla. Det kommer ju ännu en helt oplanerad helg nu så då kanske man får ta tag i allt det som man inte hann när man plötsligt skulle vara bara ledig.

Som sagt, igår var vi och träffade den ljuvliga lilla bäbisen Henry. Vilket underverk! Har tyvärr inga bilder för jag hade (min idiot) inte bytt batterier i kameran trots att de var slut. Fantastiskt trevligt också att träffa alla tjejorna (+ O som ju var med som stolt fader)!

No comments: