Tuesday, February 05, 2008

idag är en okej dag, inte mer

Nej, det är en sån där dag som bara kommer och går. Inte ngt särskilt som händer... Det är NU jag vill att M ska messa/ringa och säga att bebis kom i natt! Så att även denna dag blir speciell på ngt vis... men jag får nog vänta. Jag hoppas att de orkar ha mottagning i helgen, det skulle vara så roligt att äntligen få se den lilla krabaten!

Idag har jag gjort sju omskrivningar av biljetter. Det ni! Det var mkt länge sen jag gjorde det men det gick bra som tur var! =)
I övrigt, inte mkt. Nej, inte mkt alls faktiskt. Det är februari och i helgen är det första träningsmatchen på stadshagen, kan bli kul.

6 comments:

idasol said...

Varför har du ordnat så dina länkar är popup-länkar plötsligt? Jättejobbigt!!

Ska vi se melodifestivalen i helgen förresten?

sarpo said...

Därför att jag vill kunna gå tillbaka till sidan och gå på en ny länk, vill inte ha det i samma fönster.

Jaha, var det här du skrev om melodifestivalen... kom vi fram till ngt? Du vill se den hemma hos dig i så fall eller?

idasol said...

Jag som brukar gå in på din blogg och sen länka mig vidare till Minna och Jenny och mig själv... :-) Då går jag bara på bakåt-knappen. Nu får jag sjuttielva fönster att hålla reda på. :-)

Vet ej om vi måste vara här, men jag vill gärna se festivalen. Tänkte mest att det är enklast eftersom Milo ska sova och sånt. Men annars är det ju väldigt trevligt att vara nån annanstans ibland för omväxlings skull, jag är sjukt trött på att bara gå hemma nu.
Fast din syster kommer ju och grejer, så vi kanske ska satsa på att se nån av de andra delfinalerna istället...?

Anonymous said...

vi kanske kan titta på någon hemma hos mig också? det skulle jag gilla!

sarpo said...

Fast om jag umgås med syster på dagen och skiter i träningsmatchen så kan vi ses på kvällen och käka middag och kolla på melodifestivalen.. Vi får se. Måste du ha svar idag? Måste kolla med P också.

Minna, klart vi kan kolla nån hemma hos dig, vad sägs om nästa vecka tex om vi ändå ska hem till dig och hälsa på efter nedkomsten? Jag antar att bebben inte har ngn uppfattning om tid och rum ändå och om vi kommer på kväll eller dag inte spelar så stor roll... så var det ju iallafall med milo, om jag inte minns helt fel.

Lördag den 16 februari hos minna: hämtmat och melodifestival med tilltugg?
Vad säger du Ida? Jenny?

idasol said...

Det låter jättetrevligt säger jag! :-)

Jag har inget inplanerat nästa helg, och det har inte Udo heller, så han kan ha Milo.