Tuesday, February 26, 2008

Trött på systemet

Åh, sitter på jobbet och sliter mitt hår i förtvivlan över det här j*vla systemet för att göra hemsidor. Jag tror jag blir tokig. Inte vill det som jag vill, direkt. MYCKET frustrerad.

Annars händer det verkligen inte mkt. Har haft två helger av ingenting och god mat. Skönt måste jag säga. Speciellt eftersom det händer sjukt mkt den här veckan.. Fest tors-fre-lör och sen fika hos J på sön. Tur att jag inte ska gå på Grand Travel Awards på måndagen också, då hade jag nog fått en knäck.
Men sen är det rätt lugnt helgen efter det. Det jag vet händer är Säsongskortutlämning. Kan ju bli en öl eller två efter det... =)

2 comments:

idasol said...

Men hej har du gett upp tanken på kungsberget? Det är väl nästa helg?

sarpo said...

Ja, jag kom på det sen. Att det faktiskt var samma helg... jag är lite vilse i tiden just nu, fattar inte alls vilken dag som är vilken. Klart vi ska åka bräda, jag längtar helt galet mycket!! Synd att vi inte kan vara borta en hel helg med ngn som tittar efter Milo! Det hade varit toppen...
Men du, nästa år får vi planera in en skidresa tycker jag! fast det beror förstås helt på hur det blir med våran överenskommelse... =)