Sunday, June 04, 2006

sommarlov

Japp, jag har sommarlov i en vecka. På onsdag ska jag till skolan och utvärdera vårt exarbete i en halvtimme och på fredag har jag avslutningslunch i två timmar men utöver det har jag semester! Eftersom jag inte kommer ha ngn semester i sommar försöker jag se det här som det istället. Tyvärr kunde jag inte åka ut till landet vilket jag gärna hade velat men jag ska göra andra trevliga saker som att gå på museum och trettioårsfest. Plus idag har jag klippt gräsmattan med handjagare hos mamma och solat lite, igår var jag på skansen och i fredags var jag asbakis och gick på studentmottagning.

Vi hade vår presentation av exarbetet i torsdags, det gick så jävla bra. Vi var bäst om jag får säga det själv, haha... överlag tycker jag faktiskt att alla var väldigt bra och skötte sig fint med tanke på att det var på en scen med microfon och såna saker. Det var välrepeterat och det mesta flöt på fint. Många hade tänkt till med att bjuda på saker, ha matchande kläder, dela ut broschyrer och liknande så det var kul.
Vi hade både opponering och presentation på torsdagen så vi gick ut på kvällen, vi i vår grupp. Vi gick till Snaps och dansade till kl tre, jag somnade fyra, vaknade hela tiden och trodde vi hade försovit oss, steg upp vid åtta, åkte till skolan, lyssnade på tre redovisningar, in till stan, handla present, till studentmottagning, drack champagne och blev asdajme. Åkte hem och stupade i säng. Jaja, det var helt klart värt det. Jag hade så jävla, jävla kul i torsdags!

4 comments:

Studiomannen said...

Skönt att du lever!

P&K!

Studiomannen said...

Äh - nu kanske folk tror att jag antar att du är suicidal. Du bloggar lite för sällan bara ... för min smak! Så enkelt är det.

sarpo said...

Peter. Förhoppningsvis blir det bättre nu när jag har fått ett jobb.
Jag kommer ju ha min egen plats att sitta på och vara där varje dag så nu ska det bli ändring av hoppas jag. Jag har heller inte haft tid att gå in hos ngn annan och läsa men jag hoppas jag får tid till det också! Keep up the good work!

Kramis!

Anonymous said...

woho, jag gillade kommentaren. mer uppdaterande!!