Tuesday, February 20, 2007

semestersången

Idag på bussen till jobbet satt jag och skrockade lite för mig själv. Det var när jag tänkte på att jag har semester imorgon och resten av veckan som jag kom på den fina sången jag och I sjöng på Fuerte när vi levde charter en vecka. Vi jobbade alltså på den vindpinade ön men tog ut en veckas semester. Från början var det nog tänkt att vi skulle dra till Lanza eller kanske Gran can men det blev Corralejo stad by night i en veckas tid, en riktig charter. Och vår theme-song för denna vecka gick ngt i stil med:

Å vi ska sova,
Å vi ska supa,
Å vi ska simma,
Å vi ska sola,
Å vi ska stuffa,
Å vi ska sexa,
För vi har SEMESTER!!!!!!

*hahaaha* hej, det var så roligt när jag kom på den på bussen att jag satt och skrattade lite för mig själv och genast blev min (försenade) morgon mycket trevligare.
Nu kanske inte min långhelg i Kittelfjäll kommer se ut sådär riktigt men det ska bli fan så skönt att ha semester iaf, helt klart....

1 comment:

Studiomannen said...

Hoppas att du har en bra helg. Jag har haft 2 miljoner saker att göra stundtals men andra dagar har jagknappt orkat titta ut genom fönstret. Vilket ger ett medelvärde av att det mesta är rätt OK...