Wednesday, February 28, 2007

Nu är det gjort!

Det gick jättebra. Min chef var lugn och förstående men blev såklart lite besviken och tyckte det var synd. Och framförallt för företagets skull, det behövs ju unga fräscha i framtiden.

Jag sa det till honom att vi har tappat tre kunder det senaste halvåret, en person har sagt upp sig och den tjänsten ska inte tillsättas. Det känns inte som att det finns ngn framtid för mig här. Och det är egentligen inte heller ngn som gör ngt för att förbättra situationen så arbetsron är inte direkt lugn heller.

Och så sa jag att de hade kontaktat mig och att jag inte sökt jobbet själv.

Jaha, det var inte så farligt som man kan tro. Men å andra sidan, vad kan han göra? Säga nej, du får inte? Så det är klart att det gick bra. Nu ska vi bara komma överens om när min sista arbetsdag blir.

No comments: