Wednesday, August 01, 2007

Lasse-hysteri

Sitter och lägger in en massa CD-skivor på datorn så att man kan sitta här och lyssna på trevlig musik när man gör vad det nu är man gör framför en dator.
Har lagt in alla mina Lasse-skivor! Har fortfarande inte införskaffat Singel. Eller jo, det har jag visst! Har bara glömt den i min stereo! *springer glatt iväg och hämtar*

Jaha, ska lägga in en massa annat också och sen hade jag tänkt att göra spellistor som jag kan ladda över till min mobil. Ja, förstår ni vad härligt det ska bli att åka till jobbet varje dag om jag har min ljuva Lasse i örat. För övrigt har jag läst att den nya skivan kommer 26 september. Måste ha.

Och en annan sak jag kan berätta är att jag har blivit en bridezilla nu. Jag hänger typ på BT (Bröllopstorget för er som inte är initierade...) jämt. Och funderar på sådana viktiga ting som: vem ska sjunga på vårat bröllop, vem ska fota (eller ska vi ha fotograf?), var kan man ordna håret, vilken kyrka ska vi gifta oss i, vill vi ha en bygdegård typ och laga all mat själva eller ska vi ha det på en herrgård med färdig meny till kuvertpris, hur ska inbjudningarna se ut, osv, osv, osv i aaaaaaaaaall oändlighet. Jag har helt enkelt blivit knäpp. För, som jag sa tidigare, JAG SKA JU FÖR FAN INTE ENS GIFTA MIG!!!

7 comments:

Anonymous said...

Hjärtat, jag vet hur det är! Vi ska ju inte gifta oss förrän om två år o vi har redan bröllopet klart.....Få honom att fria, så kan vi ha dubbelbröllop....

sarpo said...

Jag funderar på att fria själva faktiskt eftersom jag också helt på egen hand har bestämt datum, haha... Jag är verkligen knäpp. P har ju inte en susning om det här. Han vet inte ens att jag funderar på att gifta mig. Haha, det ska väl vara VÅRAN fest eller är det bara JAG som ska stå i centrum???!!

JA! Dubbelbröllop a la Jane Austen, det blir grejer det!!
=)

Anonymous said...

klart du ska fria sara!
det finns väl inget att vänta på!

lilla ego said...

Jaa, fria!!!

Anonymous said...

ja, det tycker jag med! att du ska fria alltså.

sarpo said...

men jenny då måste du också fria så att vi kan göra som i drömmen, planera våra bröllop ihop... hahaha....

Anonymous said...

Förresten. Jag finns på ny adress.

/Ny kula
(fd lilla ego)