Tuesday, June 24, 2008

Ingen dag att tala om

Idag har vi varit i Rosendals trädgård och promenerat på djurgårn. Bara en sån sak. Hur ofta gör man det? Typ aldrig fast vi pratar om det rätt ofta.
Det är ju så himla trevligt att göra ingenting. Att man kan bli så lycklig av det, är det inte märkligt?

Imorgon bär det av ut till landet igen. Vill inte sitta hemma och "vänta ut" semestern och kanske hinna bli uttråkad så därför åker vi ut till P's far för att ta vara på de sista härliga dagarna innan jobbet sätter igång igen. Lite fusk är det dock för P börjar sin jobbvecka efter semestern med två lediga dagar! Hallå! Orättvist tycker jag. Han är alltså ledig tills på onsdag men å andra sidan jobbar han helgen så det är väl ok ändå antar jag.

Jag är alltså gräsänka nästa helg och hittar gärna på något som är trevligt om nån är hemma och sugen på att umgås! Jag kommer verkligen vilja umgås nu i juli när man jobbar, så att man tar vara på all den lediga tiden man har där mellan arbetstimmarna.

3 comments:

Anonymous said...

hej jag ses gärna nästa helg!

Anonymous said...

ja jag behöver målar hjälp jag flyttar på måndag ; )

sarpo said...

Aha, Tess! I'll be glad to help. Men jag mailar dig när jag är åter på jobbet.

Minna, trevligt! Då får vi styra upp nåt. En fika kanske?