Saturday, July 12, 2008

Herr ångest på besök

Jag vet inte hur det är med er andra men jag får såna här korta, små minnesbilder som dyker upp då och då i mitt huvud helt oförhappandes. Det kan vara något som jag sagt, gjort eller bara nåt konstigt som har hänt i mitt liv tidigare som helt plötsligt poppar upp i mitt huvud. Gärna trista minnen som gör mig påmind om alla puckade grejer som har hänt. Och så får jag så ont i magen och ångest över det att jag vill ringa dessa människor och säga förlåt. För nåt som hände för flera år sen. Är det rimligt?
De kanske inte ens har uppfattat saker och ting som jag har gjort och så går jag runt och har ångest över det. Känns ju onödigt. Okej, vissa saker i mitt liv är jag inte stolt över och vissa saker som jag har sagt och gjort är ju verkligen inte alls varken ok eller försvarbart men jag vet inte, ska man ha ångest över sånt hela livet? Och vissa saker är ju jättefåniga. Men till er som läser (jag vet att ni inte är många): FÖRLÅT! Jag hoppas att ni förstår vilka situationer jag menar och jag ber verkligen om ursäkt för mitt idiotiska beteende. Jag har varit en dålig vän. Men jag hoppas att vi har lagt sånt bakom oss och att jag idag är en bra vän.

Hörde för övrigt apropå ingenting att WM bor på hotellet här på andra sidan E4:n ikväll. Hoppas det inte blir efterfest här i krokarna... Och hoppas verkligen inte att min darling råkar illa ut.

3 comments:

Anonymous said...

Hello min kära!!
Jag är allt annat än drabbad!!
Du e en fantastisk vän!
kram

sarpo said...

va gullig du är! Kram kram

Anonymous said...

jag tycker också att du är en bra vän. däremot känner jag igen mig, det är alldeles lätt att älta dumma saker man har gjort och de gånger jag hade velat vara en bättre vän än vad jag varit.