Wednesday, July 09, 2008

Inget nytt

Det är same old, same old. Jag jobbar och det är galet mkt just nu. Jag har skickat i väg alla mail och förfrågningar och väntar nu på alla svar och när de dimper ner (säkert alla på en gång) så kommer jag drukna i jobb. Inte kul.
Plus att imorgon har jag miljö-möte hela dagen så då kommer jag inte att vara tillgänglig för vanligt hederligt arbete.

Jaha, i övrigt ser det ut att ljusna för oss tycker jag! Resorna är bokade, det är bara några detaljer runt betalningarna som ska fixas. Det är skönt att jobba på resebyrå så att man själv kan välja när man kan/vill betala sina biljetter även om de måste ställas ut samma dag. Det är en fördel. En annan fördel är bra priser på hotell. Det är sånt man har nytta av när DIF ska ut i Europa exempelvis.

Det ska bli så kul i Tallinn och det ska bli så skönt med semester!

No comments: