Friday, July 04, 2008

Livet blir inte alltid som man har tänkt sig

Det är då ett som är säkert.

Just nu känner jag att jag har fullt upp med att planera resor för mig själv. Det är galet mycket just nu.
Vi har ju Tallinn som är en resa för sig kan jag säga med en massa människor som inte kan bestämma sig. Det är 30jul-01aug.
Norrland ska bokas boende (iofs mamma som bokar det men ändå) och bilar är bokade. Datumen det gäller är 02aug-08aug.
Syrran, jag och hennes äldsta barn ska åka till Åre. Där måste jag fixa hotell och resa för oss alla, 29-31augusti.
En liten tripp med båt är även bokad för mig och I som iofs bara är en natt och som är bokat och klart, den 6-7 september.
Helgen 26-28 september åker jag och P till London (fick ett galet bra erbjudande på 4* hotell skickat till oss, var tvungen att slå till direkt) och jag måste boka flyget. Tror jag slår till på British Airways nu när hotellet kostar nada. Ryan är halva priset men det är ju lite meckigare plus inte så trevligt.

Ja, det kommer bli en dyr historia det här....

No comments: