Monday, December 22, 2008

Inför julen

Det är alldeles för mkt att göra så här inför julen. Jag förstår inte. Det ska vara lugnt och behagligt och ingenting att göra så att man bara kan dricka glögg och prata med kollegorna och springa på stan och handla klappar. Men icke! Denna december har varit helt hysteriskt. Förra veckan var helt galen, jag trodde inte att jag skulle orka med. Men nu känns det bättre, jag tror jag har kontroll på grejerna och att jag kommer att kunna gå på julledighet trots allt... =)

Julfesten var trevlig. Vi åt och drack och Attack! spelade Oa hela natten. Och sen fick jag skjuts hem vid halv elva så det blev inte så sent. Så på torsdagen var jag inte bakis! SKÖNT.

3 comments:

Anonymous said...

hej darling ville bara skicka en kram, och tala om att jag ännu inte inhadlat en enda jul klapp jag ser det hela som en sport att lyckas med detta dagen innan..
Kram

sarpo said...

Haha, det är bra! Jag är så sjukt nöjd med att ha alla klara så jag behöver inte fundera på det.
Hoppas du lyckas!
Vi måste ses i mellandagarna! Jag messar dig när jag är hemma från Norrland.
Stoooor kram!

sarpo said...

Och som om jag hade allting under kontroll.. Nu är klockan snart sju på kvällen och här sitter jag på jobbet. Roligare kunde man ju ha två dagar innan jul...