Thursday, December 04, 2008

Shoppa?

Funderar på att åka till Globen och handla lite om 15 minuter när jag slutar jobbet. Men jag kan inte riktigt bestämma mig? Är det kul?
Jag tror jag har en sjukt bra julklapp till Oliven där (fast ja, jag vet, det är P som ska handla till hans familj... men jag kan inte låta blì!) och så kanske man kan hitta nåt annat bra som kan inhandlas.

Igår köpte jag en kuljapp till I's 2-åring (snart två). Den är så bra! Men det blev dyrt. Jag hade kanske tänkt mig halva priset men vafan, det är ju en så sjukt bra julklapp så det fanns inte något alternativ, jag var bara tvungen att köpa den!
Jag har även kommit en bit med familjen men det är galet svårt tycker jag. Tonårspojkar, vad fan köper man till de? 18 och 16 år, de är ju knappt ens pojkar längre... Men hur som helst så är det svååååårt att få till nåt. Jag har fått en önskelista från han som är äldst men inte från bror hans. Nåväl, det blir nog bra.

3 comments:

idasol said...

Hej gud vad kul! Jag blir alldeles spänd på vad det kan vara...! :-)

Idag var din morbror på mitt jobb och lagade elen. Sjukt.

Anonymous said...

Hehe, jag ska se om jag kan få Eddie att skicka en önskelista till dig. :)

Kul att du också fastnat i det s.k bloggträsket! :P

/ Chrille

sarpo said...

haha, va? Det var ju sjukt faktiskt. Men han är ju elektriker så så konstigt var ju inte det kanske men att han var just hos er...
Åh Ida, den är så bra. Men jag hoppas ingen köper likadan! Jag kan säga att det har med det vi pratade om tidigare att göra....

Tjena Chrille! Jag har varit fast i bloggträsket sen 2005... *mutter mutter*
Din mor har skickat en lista men den var ju så sjuuuuukt kort. Men det blir nog bra i slutändan. Det brukar det ju bli. =)