Wednesday, May 13, 2009

Det där var väl att ta i...

Äh, klart jag inte är ointresserad av era liv! Klart jag vill veta allt som är nytt och spännande och fantastiskt och så vidare. Och även om det inte är det får ni självklart prata med mig!
Jag är bara lite avundsjuk tror jag. Den gamla fina känslan.

Men jag vill ju inte bli som vår kära vän i viken gnälltanten så nu får jag genast sluta upp med detta. Låt mig bara konstatera först att saker och ting aldrig blir som man tänkt sig och att det fan inte gör en lyckligare.

För övrigt: HÄRLIGT att Sverige gick vidare! Det här kan gå hur långt som helst! =)
Iofs tyckte jag inte att det var något bra framträdande igår men skit i det. Nu hoppas vi att det går bra på lördag!

1 comment:

Jenny said...

Jag känner mycket väl igen den där känslan. Inte roligt. Kram på dig.