Monday, May 25, 2009

Vilken härlig dag!

Idag har jag och min kollega tittat på skor på lunchen och äntligen har jag hittat ett par vita sandaletter som jag tycker är fina och som ändå inte kostade skjortan. Jag har lagt undan de tills imorgon för jag råkade gå ifrån mitt betalkort upptäckte jag när jag skulle betala de BH'ar som jag också behöver inför sommarens fester! =) Min kollega fick agera bank - pinsamt!

Det fanns även andra fina skor men det känns inte försvarbart riktigt när vi hade räkningar på ungefär dubbelt så mkt som vi brukar ha denna månaden... Att köpa ett par festskor får vara OK när det är studentmottagning, midsommar och bröllop inom bara ett par veckor men de andra får nog vänta i så fall till juni-lönen... Om de finns kvar då kanske jag kan slå till. =)

Tänkte bjuda på lite fina kort från Istanbul som omväxling från allt gnäll! Vilken fantastisk resa det var och vilken fantastisk stad! Jag kan verkligen rekommendera den varmt!


No comments: