Friday, May 04, 2007

Den tomma blicken...

Helt galet. Jag känner mig helt urlakad. Jag orkar inte ens tänka längre. Men det är bara bita ihop och inse att det är två veckor till av det här men sen är det slut!

Dessutom så har det idag blivit klart med vår kontorsresa! Tjoho, ännu en resa för mig alltså. Fast med nytt företag. Spännande. Denna gång ska vi glassa på Rivieran. Kan bli bra. Betyder också lite ångest. Jag menar, vad ska man ha på sig?! Vi ska alltså till Cannes, för en helg och bo på sjukt trevligt hotell.
Jag måste alltså snabbt gå ner i vikt. Jag har en plan. Jag ska berätta hur den fortskrider.

1 comment:

Anonymous said...

Själv åker jag till Mallis imorgon på personalfest, ska bli galet roligt!!
Hörs & ses när jag kommer hem!
Förresten berätta om planen, kan behöva en rtt bra upplägg jag med (bikinisäsongen är ju snart här...)
KRAM