Thursday, May 31, 2007

Min trötthet har ingen gräns

Nu har jag snart jobbat tolv dagar i sträck. Jag har en hemtenta som ska in idag! Idag! Jag satte mig och skrev den igår. Fyra frågor på en gång. Det är ett under om jag blir godkänd. Ska sätta mig och finslipa lite och kanske lägga in lite referenser till litteratur för det har jag inte gjort. Men å andra sidan vill han inte ha det heller så...

Jag hade tänkt raka benen idag också eftersom det ska bli strålande sol i helgen och jag ska till landet. Om man har tur kanske man kan åka ut och fiska i bikinitopp och shorts. Det kan bli en höjdare i så fall! Det ska ju bli galet fint har jag hört. Och jag tycker att jag kan vara värd det. Lite sol, lite sömn och lite skärgård så kommer jag att vara på banan igen sen!
Det är också jäkligt skönt att vi inte jobbar hela veckan nästa vecka! Plus att på fredag drar vi till Cannes, det känns ju faktiskt heeelt sjukt. Vad ska jag ha med mig??? Skor?? Byxor?? Bikini?? Hallå, en hel massa shopping måste göras innan dess, det förstår ju varenda människa. Och hur det ska gå till kan man ju undra. Jag hade ju tänkt vara smal också till den här veckan som kommer, det var ju ett skämt. Det gick rätt bra ett tag men sen kom helvetesveckan förra veckan och förstörde min inslagna väg. Men jag kämpar tappert på!

Träffade I och barnet idag på lunchen, himla trevligt tycker jag. Det är verkligen ngt jag kommer sakna när hon inte längre är mamma-ledig. Men då kanske ngn annan är det och kan ta hennes plats, haha! =)

Idag fick vi en flaska champagne av vår VD som tack för hjälpen med det här enorma projektet som vi faktiskt, hör och häpna, rodde i land. Nu är alla hemma, ingen kom bort och alla kom med. Fantastiskt! Det trodde jag aldrig!

No comments: