Thursday, May 24, 2007

Efterlysning!!

Hallå, var tog mitt liv vägen? Ni vet det där när man gör trevliga saker tillsammans med människor man gillar. När man äter gott, dricker gott och inte behöver jobba över varje dag...

Ok, nu var jag på bio igår och det var MYCKET trevligt att få tänka på ngt annat än att jobba.

Jag gör härmed ett desperat utrop till de som råkar känna mig IRL. Kom och umgås med mig! Ät lunch med mig! Träffa mig efter jobbet (om jag nånsin kommer därifrån...)!
Jag tror jag blir tokig. Det enda jag ser är mitt kontor, min dator, min lägenhet och samma människor varje dag.

6 comments:

Anonymous said...

Hej! Klart att jag vill rädda dig från jobbet! Det låter inte så vidare skojigt för tillfället. Men vad du mest behöver kanske är att sova... Iallafall så kan jag gärna hitta på något med dig, typ lunch på det där kaféet med de goda salladerna. Hör av dig när du kan!

Anonymous said...

jag vill också ses. tyvärr har vi ladyfest på fredag, så tills dess har jag lika mycket att göra på kvällarna som på dagarna. men efter det så är jag pepp som tusan. då har jag dessutom flyttat hem igen, så vad sägs om ett spa... kanske i helgen?

Anonymous said...

ska vi ses på torsdag eller? jag skulle tycka det var trevligt!

Anonymous said...

Jag är ju inte säker att jag kan på torsdag... Och kan jag så är det framåt 19-20 tiden i så fall. Beroende på vart vi skulle vara.

Men om ni vill kan ni komma hem till mig och käka på måndag, den 4/6. Då är det dessutom Milos 5månaders-dag, snacka om att tiden går fort. :-)
Jag är ju ganska så fattig så vi får se hur det går med mat, men nåt borde jag väl kunna få till.

Anonymous said...

ja, jag vill gärna komma. är du fattig kan vi väl köra någon form av knytis.

Anonymous said...

jag kan kanske på måndag. ska kolla upp om det går att ändra på en sak som egentligen var inplanerad då.
jag vill ju så gärna träffa er! det var alldeles för länge sen...!