Wednesday, May 16, 2007

Guess whos back...

...back again...
Hej, det var ju sjukt länge sen man hörde den låten. Eller ja, egentligen inte så länge sen kanske, häromdagen i Is bil. Helt galet att I har körkort förresten! Jag känner mig sjukt inspirerad och ska ta tag i det här själv. Jag ska ta körkort, hörrni! Så här i miljö-tider.... =)

Jaha, anledningen till att jag är tillbaka är att vi har köpt en ny fin, svart dator med platt skärm. Och det tar ingen plats! Men det bästa av allt är att vi har också köpt en router så nu kan vi sitta i andra rummet och surfa och knappa på tangenter utan att störa TV-tittande. Plus att vi får ett mkt trevligare vardagsrum eftersom vi slipper datorn där inne.
Så här lagom till allt pluggande tar slut dessutom så kan jag nu sitta och knappa i fred. Det är dock en hemtenta kvar att göra, så jag kommer nog spendera en hel del tid här den närmaste framtiden. Tyvärr. Känns sådär, måste jag säga.

Nej, jag kommer inte på ngt annat värdelöst att skriva. Jag ber att få återkomma.

1 comment:

Anonymous said...

Dolly's back, tell a friend! :-)
...Cuz it feels so empty without dolly!

Vad bra att allt fungerade och visst är det stoooor skillnad med platt skärm! Det är ju grymt skönt.
Heja Sara, ut och kör! Det är det som susen gör! Friskt humör, skjortan hänger utanför!! Sara Sara Sara!!!!