Tuesday, May 08, 2007

Sjukt mkt att göra

Mitt internet hemma har ju gått ner eftersom hela vår dator har pajjat om ni undrar var jag är. Jag finns men ändå inte, typ.

Jag drömmer om mitt jobb hela tiden nu. Sitter ju med ett jätteprojekt med anslutningar från SWE, FIN och DAN. Jag har drömt bl a att inte en jävel var nöjd och alla ville omboka. dvs 200 personer ville ha en helt annan resa, och inte en enda biljett är avbokningsbar som jag bokat. Inatt drömde jag om excel-ark i olika färger (det är så det är upplagt - grön betyder flyg, gul betyder tåg) och ingenting stämde.
Förstår ni. Det är ju galet! Ska det verkligen vara så här på riktigt kan man undra. En annan sak man kan undra är om man inte borde vara involverad i projektet om man ska kunna assistera, dvs få vara med på möten. Så att man vet senaste direktiven. Men de bara förutsätter att jag ska läsa deras tankar. Jag försöker att inte vara negativ, men det blir svårare och svårare för varje dag. Dessutom är det sjukt mkt dubbeljobb och omständigt fast det inte behöver vara det. Nej, usch!

Jaha, och idag har jag tenta i retorik. Kul.

3 comments:

Anonymous said...

...en tenta som jag hoppas gick bra! Har för övrigt just mailat dig och Camilla angående morgondagens debatt (som riskerar att gå åt helvete?!). Well well, på nåt sätt så..:)

Anonymous said...

jobbigt. jag trodde att det nya jobbet skulle bli bättre. hoppas att det löser sig.

jag har för övrigt undrat var du var så det var fint att få veta att det var internetets fel.

Studiomannen said...

Hoppas tentan gick bra. Längesedan jag skrev. Sorry... lång historia. Jävlig vår, men nu är det bättre.

Idag undrar jag vafan gaisare lyckas med egentligen... ni kommer igen...