Friday, October 20, 2006

Biljetter på kö

Vilken dag och klockan är bara ett.

Det började med att vi fick tekniskt strul och biljettskrivaren inte fungerade vilket ledde till att vi alla fick sitta över lunchen. Dessutom så satt man där med fjorton biljetter på kö som ska ut och vi stänger tidigare idag eftersom vi ska till Tyskland/Österrike på kontorstripp. Galet! Dessutom har man inte fått OK på alla heller. Men som tur är ringer det inte så extremt mkt idag. Det är väl tur i oturen.

Jaha, i övrigt fick jag tillbaka pengar för min massage igår, 875sek, som jag genast gick och shoppade upp. Jag var tex på HM och handlade lite jacka, kjol och smink inför resan (kan ju inte se ut hur som helst när man åker med jobbet!) och då hade jag 300sek i presentkort och dessutom 10% rabatt för att jag är clubmedlem. Så då betalade jag 211sek istället för 600. Och sen slank jag in på Kappahl som hade 50% på rea-priset och handlade lite toppar som är basic.

Jaha, och idag fick jag veta att resebyrå-visitkort kan öppna många dörrar, tex forex och arlanda express. Det är ju en bra sak att veta.

No comments: