Thursday, October 26, 2006

Tröttsamt...

...är bara förnamnet. Jag måste få tag i LAN (flygbolaget) men de har ingen mailadress. De ringde till mig igår men jag vet inte från vilket telefonnr så jag kan inte ringa tillbaka. Det handlar om ett par biljetter som inte gick igenom för att det blev fel i betalningen. Eller ngt, jag vet inte riktigt.

Jaha, helgen som kommer har jag bestämt att jag inte ska boka in ngt alls utan bara försöka vara ledig. Ska nog försöka tvätta på söndag och på lördag ska jag träna. Sen ska jag in till stan en sväng och ja, vi får se. Kanske ska försöka hinna träffa morfar också. Vi får väl se helt enkelt vad som händer, jag vill inte planera ngt alls. Jag vill bara vara ledig.
Har haft ngt varje helg och flera kvällar i veckan sedan början på september och nu börjar det kännas. Sen har jag ngt i princip alla helger fram till jul också. Gud va jag längtar till julen! När vi tjejer ska på IKEA (jag hoppas det är spikat, hörrni!) ska jag handla lite julattiraljer. Men jag och P har kommit överens om att han får köpa pynt till granen för annars köper jag mest krafs och sånt han inte gillar... hahaha... Åh, jag vill ha en gran.

Hej, ni kanske märker att jag är helt obsessed about julen just nu.

Hursomhelst, hade dugga igår på retoriken. Burr. Vi får väl se hur det går, hoppas vi får svar snabbt så man vet hur man ligger till. Nästa vecka delas hemtentan ut tror jag och om två veckor ska intellectiot till extalet vara inne. Jag vet inte alls vad jag ska prata om!!!!

No comments: