Wednesday, October 18, 2006

Egen tid?

Eller hur, var fan finns den när man jobbar heltid och pluggar 50%?? vilket skämt.

Den senaste veckan har det varit helt fullt upp kan jag säga. Jag vet inte riktigt vad jag sysslar med och jag är inne i en sjukt dålig period på jobbet. Imorse var det verkligen inte roligt, det enda jag kände var "nej, jag vill inte, vill inte, vill inte gå till jobbet".

Men jag har tagit en dags semester i december den där dagen då vi ska ha vårat extal. Det kan ju vara bra att vara samlad inför den. Finns ju en risk att man blir jättenervös. Jag har också sökt till andra kursen i vår, så det är jag nöjd med.

Jag längtar till julen! allting med julen längtar jag efter. Laga julmat, stöka hemma, handla klappar, mysa framför TV:n, tända ljus, lyssna på absolut christmas... ååååh, va jag längtar!

3 comments:

Studiomannen said...

Då samlas julälskarna här. En del tycker att jag är fan helt sinnessjuk som älskar julen.

God jul!

idasol said...

Jag gillar det där med myset men det kan man väl ha ändå? Är inte julhatare men tycker det kan bli lite mycket att man SKA ha det trevligt och mysigt. Nu ska jag ju föda barn då så i år blir det nog inte så mysigt... :-)

sarpo said...

jag var helt anti-julen när vi hade varit på fuerte och de två efterföljande jularna (var ju tex i Branäs på själv julafton 04) men nu är det helt sjukt viktigt igen för mig.
Jag älskar julen, det mysiga som faktiskt är väldigt mysigt även om man ska ha mysigt. Jag brukar inte direkt känna ngn stress över att ha mysigt, det är ju så mysigt ändå-

i år har jag också bokat in en massage mitt i "julsuchen" så då kanske man kan slappna av ännu mer! och jag och P ska ju bo på hotell! Mysigt!

Ingen som ska med till Helsingfors en vardag i december för att handla julklappar? Jag har gratisresa igen... =)