Tuesday, October 24, 2006

Supp

Jag är så trött på morgonen nuförtiden. Det kan vara mysigt med höst ibland men det här trista gråa vädret är ju inte så kul. Jaja, det är bara att bita i det sura äpplet och acceptera att det är aslångt till nästa vår.

Jag vill åka på semester. Det som är svårt är att hitta tiden för det. Jag ska ju iväg på semester en vecka i mars och sen ska vi åka till Kittelfjäll med familjen en helg i februari och åka bräda så det finns inte så mkt tid att ta av, man kan ju inte vara ledig jämt. Dessvärre. Det hade varit rätt kul om det hade varit så. Jag vill verkligen vara ledig under jul, fatta de tio dagarna. Jag måste se till att ordna det. Jag har två dagars komptid att ta ut så då kan jag ta endast en semesterdag, det vore ju toppen. Vi får väl se, det är säkert fler som vill vara lediga då.

För övrigt kan jag meddela att jag hade 1300sek kvar på mitt konto igår, två dagar före lön. Det har inte hänt mig på hundra år. Eller det har nog aldrig hänt faktiskt.

No comments: